Min jäkla ...

Puckodator packade ihop fullständigt igår..... :( Såååå jäkla trist... Va bara att pallra sig ner i källaren idag och hämta upp den gamla, den usla, sega saken...men va gör man inte, för beroende är man ju...

Vi har vart och badat 3 dagar i rad nu, så skönt att bara vara på stranden och mysa. Har badat och solat och bara tatt det lungt. Snart bara 1 vecka kvar, sen är det skola för Theo och mig och dagis för Jonti som gäller. Fick besked från Csn idag att jag får lån och bidrag, så då är det bara att köra den 20:e då...

Theo åkte till morfar idag och imorgon sticker Jonte och jag ner till Gävle och Cityfesten. Tack Peter för att du kom och kollade på datorn ikväll, det va längesen vi sågs... Nu hoppas jag verkligen att du får ordning på datorskrället du tog med dig! Kram på dig! ;)

Nu är det boktajm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0