Vaknade kl 05.15???...

I morse... Och då hade jag ändå inte sovit mer än högst 2 timmar... Kollade nämligen på Fanny och Alexander igår, och den filmen höll på bra länge... 5.30 klev jag upp och käkade frukost, kaffe och rostade marmeladmackor... Mmm, gott... Slumrade en stund på soffan till barnprogram...innan barna kom upp.

När jag hämtade tidningen i ottan va det inget vidare väder, men det blev ju fint så småningom, så vi passade på att åka och bada....

image77

Köpte pizza/sallad, barna/mig på vägen hem....

Klippte gräsmattan nu ikväll och rensade bland vinbärsbuskarna. Det tog sin lilla tid och nu känner man sig lagom mosig... Kan ju bero på att man steg upp lite tidigt åxå....

image78

Puss & Kram, syns på stan...............

Ja, just det. Theo tappade sin femte tand idag, så tandfeen måste ju komma inatt åxå, han har lagt tanden under kudden....

Kommentarer
Postat av: Mari

Häääj gumman!
VAAAARFÖR var fröken uppe så tidigt??? Det e de enda jag inte kan förstå;) Men vad dutti du e som klipper gräset, jag gjorde oxå de häromdan-jag höll på o få värmeslag!!! Roligt o se lite natur, tänk att jag promenerat där bakom i den lilla tall dungen som delar bostadsområdet o den öppna flygplats...marken!*s* Vet inte vad man kallar det...öh!;)
Puss/Mari

2007-08-05 @ 16:51:28
URL: http://newht.blogspot.com
Postat av: Nettis

Ja, det kan man verkligen fråga sig... Ja, visst är det fint här, när kommer du upp och hälsar på då? Acke undrade det åxå, sa att hon försökt få hit dig, men det verkar inte ha lyckats... Puss & Kram

2007-08-13 @ 13:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0