Cissi måste flytta...

En av våra katter måste tyvärr flytta ifrån oss... Grannarna bredvid hatar helt plötsligt våra katter och kallar dom "de där jävlarna"??? Tydligen så har Cissi varit i deras trädgård alldeles för mycket??? Åh, vad göra åt det då? Jag bor ju i hus, trodde man fick ha husdjur då, men tydligen inte.... Vi bodde faktiskt här före dom, katterna åxå!... Har pratat allvar med kissen åxå, men vad hjälper det.....struntar väl hon i... Fattar inte va tanten har för problem...nåt mer måste det vara, eftersom hon älskar att skälla på mig...hon kanske inte får nåt av karln, skulle faktiskt tro att det är nåt sånt, de verkar inte så kärvänliga....

Ja, va ska man säga....jävla grannar....


Kommentarer
Postat av: Anonym

Anette!!
Nää vad jävla typiskt då!!
Mina grannar har ju klagat åxå. Nu när jag var utomlands...Kul...
Jag hade fixat kattvakt med en kompis som skulle få en limpa cigg för besväret ok.
Jag hade tagit in båda katterna i lägenheten.
Hon hade matat katterna och vattnat blommorna på baklongen. Nästa dag när kon kom var den stora katten borta. den hade lyckats smitit ut via balkongen... Hon var ut och ropade efter den men den ville inte visa sig..
Sen kom hon nästa dag åxå och gav mat och då hade den lilla katten lyckats ta sig ut på balkongen åxå.
Hon hade tagit in den och stängt balkong dörren...
Hon såg fortfarande inte skymten av storkatta...
När jag kom hem, efter att ha varit borta i 4 dagar med kattvakt , hittade jag en lapp innanför dörren från en granne..."din katt har jamat utanför porten och vill in och din lilla katt har suttit på balkongen, ta genast in den "
OK, tråkigt tycker jag att de har lyckats smita ut men jag kunde inte göra något mer åt det när jag inte var hemma...Sen gick jag ut på balkongen och visslade lite tyst efter den stora katten, då kom en granne ut och började skrika åt mig ÄNTLIGEN!!!
Så där gör man inte!! och var skitsur...
Jag förstår att de har undrat, men när jag åkte bort lämnade jag båda katterna inne och jag hade ordnat en kattvakt...
Vad mer kunde jag ha gjort ??
Om de har stört sig så tycker jag de kunde ha kommit till mig när de ser mig ute och frågat hur det hela legat till och inte skrikigt sådär inför alla andra...
Jävligt kul med grannar!!
Kan absoulut ta på mig om jag gör fel. Men i detta fallet kunde jag inte ha gjort mer!!
Vi ses gumman, kramar

2007-07-11 @ 19:13:06
Postat av: Nettis

Ja, va ska man säga?... Så trist alltså...kan väl prata med personen ifråga ist tycker man.... Att folk orkar bry sig så mycket.... //Nettis

2007-07-11 @ 22:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0