Har...

alltså badat 2 gånger denna vecka. I måndags var vi till Sandarne och badade i havet. Ska inte ljuga här, givetvis har inte jag badat, bara solat...alldeles för kallt för mig... På eftermiddagen var vi till Stugsund och gick ombord på Briggen Gerda som var på besök från Gävle, vicken otroligt vacker båt!... Skulle gärna ta mig en tur med den...

image54

På torsdagen kom farmor och hämtade Jonis, var meningen att Theo skulle få åka till morfar åxå, men, men...det kan man ju aldrig lita på att det blir så...

Åkte iaf in till berget på kvällen, Måns Zelmerlöw var artisten och det var smockat med folk, över 6000 personer va där och trängdes.... Vi fick iaf sitta i slänten och satt bra där.

image55


Bra att Johnny va på plats före oss och sparade några platser... Efteråt fick Theo följa med Sara och David hem, skulle få sova över... Han var hur glad som helst, skulle ju få sova hos Nathalie ju... Jag åkte till Edsbyn jag.... Skönt att få sova en stund dagen efter... Kan behövas efter en natt i Byn....

Hämtade Theo på fredagen och vi kollade runt i Bollnäs lite, missade precis Snoddaståget... får åka tillbaka nån dag och åka det... Hem och slöade lite sen... Ulle kom förbi när hon slutat hobbet och vi gick på servan och åt nachotallrik och drack cider.... Gott, och med mycke trevligt sällskap....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nä, nu blir jag sur!! Var ni i Stugsund utan att komma förbi! Fy 17 alltså! ;0)

2007-07-23 @ 02:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0