Idag...

...så var barnens farmor här och vi donade och grejade lite... Putsade fönster i köket, så där är det i alla fall nya gardiner nu...


Vill bara säga stort tack till Mari, för alla gulliga och positiva kommentarer. Du är ju bara för go alltså!... Åh, grattis till giftemålet gumman!...

Maria L, du är åxå så go, alltid positiv och glad, du ger mig verkligen positiv energi!...

Susanne R, alltid när man ringer, eller pratar med dig så får man åxå supermycket positivt tillbaka. Tur att ni finns!..

Jag har ju även fler vänner som ger mig stöd, tack så mycket för det!

Kramar //Nettis

Kommentarer
Postat av: Anonym

En jättekram tillbaka till dig!! Du är alltid välkommen, natt som dag. Med vad än det må vara!! Kram!

2007-06-21 @ 00:53:25
Postat av: Maria

Oooops, glömde visst att signera, sorry! Set var alltså jag ovan! ;0)

2007-06-21 @ 00:54:37
Postat av: Mari

Jag läser vartenda ord du skriver och känner med dig i varje känsla - trots att jag egentligen inte känner dig, bara sett dig nere på gatan med din familj...ändå känns det som du står nära på nå konstigt vis...fast på avstånd!(60-70mil);)
Ha nu en skön midsommar och sköt om dig väl!
Stooooora kramen/Mari

2007-06-21 @ 08:24:12
URL: http://hem.bredband.net/newht

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0