IKEA-Fynd!...

Härligt solig dag idag åxå! Hämtade barnen tidigare idag.

Fick tips av brorsan att det hade kommit in en Brekke-säng på fyndhörnan, precis en sån som jag har velat haft...  Just idag hade dom rea på madrasser åxå, bara 99:-/st. Eftersom sängen var på fyndhörnan vart det ju lite bråttom, blev sedan glatt överraskad när även skattepengarna kommit in på kontot, yeah!!! Ringde snabbt till pappa och frågade om jag fick låna släpvagnen. Det fick jag, han kunde även följa med och bära. Hurra, va kul.

Hann med både H&M och Toys R Us åxå. Barnen måste ju få sitt de åxå. Droppade av pappa hemma i Kilafors och drog hemöver. Trixade och backade med släpvagen, med grannarna gluttandes i fönstren.... Men jag fixade det sörru, guuu, va duktig jag är. Sivan kom iaf ut och hjälpte mig att bära in, såg väl att det såg ganska tungt ut...och det var det åxå. Jävlades ett bra tag med låset på släpvagen, samt med den avtagbara dragkroken, med fixade det åxå så småningom....

Nu ska jag slappa lite framför tvn, ska kolla på Desperate Housewifes, som jag spelade in. Sen blir det nog kväller, för imorgon blir det Furuvik, med kusin och kusinbarn! Ska bli jättekul!

Ja, just det. Fick sängen för "bara" 495:-. Annars kostade den över 1500:-, idag blev jag nöjd kan jag säga!....

PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud, vad kul att få fynda lite! Vi for förbi hos er idag, men ni var inte hemma! :0( Ja ja det blir väl fler gånger! Kram på er!! Maria

2007-06-06 @ 21:52:44
Postat av: Nettis

Nej, vi var ju ine det....men kom gärna tillbaka en anan dag vännen! Kram Nettan

2007-06-18 @ 19:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0