Nu är...

mina små älsklingar hemma igen.  Hämtade dom i Gävle hos brorsan! Tack så mycket lillebror för att du är så gullig och har haft mina barn, så att jag har fått hämtat andan lite... Har så mycket som snurrar runt i skallen just nu, ska jag göra si, lr så? Hur ska det bli??? Vill ju absolut inte att det ska bli som det har varit nu de senaste 2 åren... Måste använda helgen till att fundera ut hur jag vill ha det....

Annars så har vi varit på kalas, rundtur och  träffat underbara kusin Sara och hennes flickor, barna leker så jättebra ihop, är ju i samma ålder åxå. Var på Max nu ikväll innan hon skulle hämta sin David på Arlanda.

Nu blir det filmkväll med Da Vincikoden... cider, popcorn och godis.....

image35

Kommentarer
Postat av: Micke

äsch..de va juh kul o va lek farbror några dagar va riktigt kul dessutom :) dom är riktigt goa dina barn. Du är värd några dagar barnledigt iallafall *kramen* /Lillebror

2007-06-30 @ 20:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0