Skolavslutning...

Idag var det skolavslutning för Theo i Bergviks kyrka. Vi kom i tid och fick bra platser i kyrkan.
image13

Samling för intåg i kyrkan.

Barnen var jätteduktiga och sjöng så fint!
image14



När det var över i kyrkan blev det överlämnande av blomma, och Clematis-buske till fröken. Det blev kramar och en massa hej då till alla! Alla var rörade överens om att de hade varit jätteduktiga i kyrkan.

Momme - momme, alltså min mormor, var ju med på avslutningen och vi åkte till Florsjö Gård uppe i Mo och fikade efteråt. Det var jättemysigt!
image15

Efter fikat blev det häst och vagn, med kusken Eva, och den snälla hästen Saga!
image16

Dagen var verkligen jättetrevlig! Vi åkte hem och barnen åt pizza och för mig blev det en sallad. Efter lite vila, (iaf för mamma), åkte vi på kvällen till Carro med familj och fikade och åt glass!

Morfar och farmor valde att göra andra saker i stället för att se Theos första avslutning. Ett stort tack till Momme för att hon valde att vara med oss idag!

Kommentarer
Postat av: Mari

Nettan!
Åh vad fin skolavslutning! Vad fina barnen är! Och vad roligt o se Acke´s gård!! Jag gör ju reklam för henne ibland inne på min sajt, många älskar hennes hemsida! Om du visste vad roligt det e för en annan att sitta o se foton från din omnejd...
Tack för att du bloggar!;)
Kram/Mari

2007-06-09 @ 08:53:50
URL: http://newht.blogspot.com
Postat av: Nettis

Ja, visst är dom fina, och jag lovar fler fina bilder från häromkring! Kramis

2007-06-18 @ 19:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0