Solig lördag... och ingen dejt

Theo hade en av sina klasskompisar här idag, de hoppade studsmatta, lekte och hade skoj. Jonis fick vara med nästan hela tiden, så han var åxå nöjd. Jag satt ute i solen och gottade mig, älskar att sola, och det syns redan att man fått lite färg. Ulle kom cyklandes och fick sig lite kaffe åxå.

Åt tacos på em och började att kolla på Pirates of the Caribbean, 1:an, men vi tröttade och gick ut igen. Jag tog Jonte i vagnen och Theo cyklade. Kom ju på att barna inte hade fått nåt lördagsgodis, så det fick bli en sväng till macken med omnejd.

Lördagkväll nu och man kunde ha varit på dejt, men ingen barnvakt = ingen dejt.... Som vanligt alltså... Har ju i princip aldrig nån barnvakt, så det är nog meningen att jag bara ska vara mamma nu... Ska ju inte klaga, jag har ju timmarna på tisdagar, onsdagar och fredagar mellan 8.30-13.30, när åxå Jonis är på dagis, då jag kan, träffa vänner, gå på bio, fika, dejta, shoppa,  lr va det nu är jag önskar....men tyvärr blir det ju aldrig så...förreär så skönt att äntligen få vara själv en lite stund, så oftast blir det absolut ingenting gjort!...

Jaja, that life, i alla fall för mig... Fy, va negativ jag är, brukar ju inte alls vara så, men just nu så är det rätt så motigt, jag hoppas det snart blir bättre!

image6

Vad göra med denna då? Några förslag?

Kommentarer
Postat av: Maria

Skrapa, måla och byt ut det som är ruttet. Om det inte är helt slut, då är det tyvärr nog bara att riva och bygga upp nytt!
Kram

2007-06-11 @ 00:33:30
Postat av: Anonym

Mmm, jag vet, men så attans trist när man är själv att ta tag i saker... Fy, va jag saknar nån...

2007-06-18 @ 19:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0