Förra helgen...

så var barna borta hela helgen... Jösses, va den helgen gick fort, men jag han med en hel del åxå....
På fredag fick jag massage, av en riktig massör!... Hur skönt var inte det då, behövdes verkligen! :)

Lördagmorgon började med att ligga kvar i sängen och mysa, lyssnade självklart till intervjun med både killarna och mig själv, men jises hur man låter egentligen alltså... Jiach...

På lördagkväll så kom Ingis och hämtade mig och vi var på gospelkonsert på teatern i stan. Det var jättebra, man vill helt klart börja sjunga med i kören alltså, vi får se hur det blir med det till våren... Efteråt var vi till Mackis med Elisabeth, Mattias, Lena och Annika. Blev caffe-latte + lite annat smått och gott...

Hämtade hem en sjukling på söndagkväll. Jonis har haft krupphosta, feber och varit dålig hela veckan. Han har infektion i kroppen, men doktorn tyckte att han skulle slippa penicillin denna gång. Skönt, så jäkla svårt att få i han det...

Later, som en vän brukar skriva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0