Hudiksvall...

Idag när jag var solo, barnen är hos stödis, så blev det besök i Hudiksvall. Var evigheter sen jag var där, men det är ju en mysig lite stad det med...

image119

image120

Dagens outfit:
Brun klänning, H&M
Bruna kortbrallor, H&M
Svarta stövlar, Skokanonen
Svarta strumpbyxor
Keps/mössa Lindex


Lite shopping i Hudiksvall!

       

Vit mössa H&M
Kitty-sminkväska +
svart Kittynagellack och ögonskugga

Grå, stickad klänning H&M
Lila/Cerise Top/klänning H&M

Strumpor till Theo, (halva reapriset) Kapp-Ahl

Sen blev det middag med världens goaste vän. Love you darling! Kycklinggryta med ris, hur gott som helst... Helt klart en toppendag!

 

Kommentarer
Postat av: Mari

Åh, en sån keps klämde jag på igår inne i stan! Men jag köpte en svart, lite pösig, tunt stickad mösa istället! Coolt! Vad roligt när du gör såna här blogg inlägg! Eloge te dig!;)

2007-10-21 @ 10:46:48
URL: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0