I know...

Mari, skitstövlarna tycks dras till mig som magneter.... Jag har inte ens varit kär i nån av dem, bara kär i kärleken, själva grejen att ha nån typ.... Så jag lider inte över karlarna.... Bara att jag vill ha nån nära ibland, du vet... Du är så gullig som ger mig såna bra råd. Ny hobby blir lite svårt, för det första så har jag inte tid, pluggandet tar för mcket tid,  och för det andra så har min enda barnvakt, fullt sjå med att kunna de gånger jag har lektioner kvällstid, lr ska på nåt möte, har fått boka av mycket på grund av brist på barnvakt, så det är inte en möjlighet....

Nu i helgen ska barna till stödfamiljen och sova, så då ska jag bara unna mig en massa mys och god mat i trevligt sällskap!

Kjam, kjam

p.s Mår förresten redan mycket bättre.... d.s

Kommentarer
Postat av: Mari

Skönt o höra Nettan!
Man blir helt förtvivlad o läsa att du är så ledsen!
hade vart lättare o umgås med dig om jag bodde kvar däruppe:)
Vad jag menade med hobby var typ sticka eller virka! Inte behöver du barnvakt för det??? Hahaha, vore just snyggt, ringa barnvakten för det...;) Vi e många tjejer som precis börjat med virkning o de e såå jäkla kul fast man inte trodde det! Och när man väl sitter där e huvet helt tomt..så skönt! Låter skit trist, men testa! Jag ska ge mig på ett mormorsrute täcke/pläd/filt aktigt i olika grå o vita nyanser...
Och du får be dom dra, skitstövlarna! Säg att du inte har tid med dom!;)

Ha en underbar helg gumman!
Kram!

2007-10-19 @ 14:31:46
URL: http://newht.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0