På fredagen

så skolkade jag lite. Hade Jonte hemma från dagis och Theo fick åka buss. Han älskar bussdagarna, han känner sig så stor och duktig då. Helst skulle han vilja åka buss jämt, men tyvärr så funkar ju inte det...

Istället för pluggande, så hade brorsan och jag bestämt att vi skulle ha en "hälsa på släken-dag". Så när Theo kom hem från skolan, så bar det av till Kilafors och farmor. Hämtade Micke vid tågstationen där. Köpte med oss lite pizza åxå, Theo var hungrig, det hade ju varit gröt till lunch och det äter inte han... Var supertrevligt hos farmor, hon är så cool tanta fast hon snart fyller 91 år!

image136

Jag hoppas verkligen jag blir lika pigg som henne, när jag kommer upp i den åldern...kolla in håret förresten, aldrig färgat en enda gång...

image137

Grabbarna grus busar med morbror Micke!

Efter besökte hos farmor, blev det Mo och mormors tur, lr momme-momme som barnbarnen kallar henne! Hon har blitt kär på gamla dar och flyttat ihop med sin nya kärlek nu i sommar! Så otroligt gulligt alltså!... Och så bra för henne, det förtjänar hon verkligen!...

image138

Mmm, där fick vi både smörgåstårta och en massa gott fikabröd. Yummie, men verkligen inte det jag behöver...suck...Äh, what the hell...det är ju fredag... Drog vidare sen mot Bollnäs och bästaste kusin Sara! Killarna blev lite besvikna när tjejerna var hos pappa, men de hade ganska skoj med David ändå...

image139

 

En mysig dag med en massa skoj! Åh, Sara. Kakan var supergod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0