Hmmm...

Fick tillbaka matteprovet idag, det hade vi igår klockan 8...  Matteläraren undrade vad vi hade hållit på med, folk hade tydligen räknat bråk, potenser och inte gjort prioriteringarna i rätt ordning heller.... Jag fick G i alla fall, och jag är nöjd med det...

Bättre går det med svenskan, fick bästa betyg idag, för insänd uppgift, wiiiieeee. Är nog i svenskan och spanskan jag får mina bästa bertyg skulle jag tro...

Nu har vi inget köksbord mer. En kille från Delsbo, var precis här och hämtade det + stolarna till det och igår for åkgräsklipparen sin väg. Ja, det va faktiskt så, för han som köpte den, åkte på den hem.... Härligt med lite cash + lite mindre grejor, hoppas bara de andra sakerna åxå blir sålda....

Imorgon blir det Ikea och ett nytt köksbord med stolar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0