Lördag den 1 september..

var dagen då Föreningssparbanken i Söderhamn bytte namn, till Swedbank då såklart... En massa artister och och annat i stan, och det ville man ju inte missa, inte ofta det händer nåt ju...

Åkte in på dagen och kollade på Zillah och Totte. Barna visste inte riktigt vem hon va, men det va kul med apan tyckte Jonte... Autografer ville de i alla fall ha...

image80

Åkte hem en sväng sedan och åt lite mat och bara tog det lungt. Sen bar det av in till stan igen på kvällen, för då skulle ju Markoolio uppträda. Jonathan var lyrisk, han hade ju inte varit med till Sundsvall!..

image81

Fast här ser han lite sur ut... Tyckte inte det var så kul att vänta....



image82

Attans va bra han är alltså... Full fart hela tiden, och verkligen show!... Åsså in i bomben söt åxå!!!



image83

Jonte frågade mig sedan i korvkön, - "Mamma, tror du att Markoolio, Marko, skulle vilja flytta hem till oss"? Eh, va svarar man på det?... De andra i kön fnissade  och såg undrande på mig... - Njae Jonis, jag tror nog inte att han vill det..... - Han bor ju i Stockholm du vet... Mmm, svarade han, synd....

Mmm, så kan det vara.... En kul dag va det i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Kusinvitamin

åh..jag blir såå avis...mmm håller med han e juh så för söt Marko!! Puss och godnatt/ Sara

2007-09-09 @ 01:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0