Bokälskare...

har jag alltid varit, och har varit fullkomligt uppslukad  av alla möjliga slags böcker. Har älskat att läsa. Men nu för tiden har jag liksom inte ro att läsa böcker, kan inte koncentrera mig och fokusera på det jag läser och blir bara irriterad när jag gång på gång får läsa om det jag redan läst för att överhuvud taget fatta nånting. Som tur är så finns det ju böcker att lyssna på. Upptäckte denna underbara värld för några år sedan, men nu har jag alla tänkbara godbitar i mobilen, så jag kan lyssna var jag än är. Helt fantastiskt! Den ABSOLUT bästa uppläsaren av de böcker jag lyssnat på är Katarina Ewerlöf, hon är helt otrolig och absolut outstanding i braschen.....Hon och läser sååååå bra! Lia Boysen är åxå superbra, nästan lika bra som Katarina.

Just nu lyssnar jag på den här image280 Den röda vargen av Liza Marklund

Nobels testamente  och Livstid  står på tur!

Kommentarer
Postat av: YVETTE

Kan man ha böcker i mobilen oxå..de visste inte jag..måste ta en väldans plats.kram och go natt

2008-04-03 @ 22:49:31
URL: http://vettans.blogg.se
Postat av: Marie

Älskar också böcker ialla valörer. Har fixat Mari Jungstedt efter ditt inlägg om den. Inte hunnit lyssna på den än eftersom jag just nu lyssnat på Anne Holt för miljonte gången. Det ska absolut vara skådespelare som läster in böckerna, dom har sån känsla. Yvette, jag har alltid mina talböcker i mobilen, lägger in lite i taget.
Kram

2008-04-04 @ 07:17:42
URL: http://www.minmi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0