Härligt väder...

Var det idag med, strålande sol och varmt!.. Jonte var hemma med mig idag, för han har blivit förskyld igen. Theo fick åka buss. Myran har varit borta sen igårkväll... Jag har ropat och ropat och varit jätteorolig, men när vi gick och hämtade Theo när han kom med bussen, så hörde jag hur hon jamade och jamade... Satt högt uppe i ett träd hos grannarna stackaren... Fick inte ner henne hur jag än ropade och lockade... Var nyss ute och ropade igen och då hade hon kommit ner på nåt sätt, jag fick bära hem henne och hon var så nöjd då hon fick komma in...

Ulle var här och fick lite kaffe med glass på sin fikarast. Vi satt och njöt i solen och bländade alla med våra vita ben... Hoppas på lite brunare färg så småningom...

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0