Hooola Bandooola....

Blev inte mycket sömn denna helgen inte... men kul hade jag... Var till Vettan igår och skulle dricka kaffe. Vi gjorde det, men sen blev vi sugna på lite cider och när den tog slut så gick jag hem o hämtade lite rosévin, gottigotti var det. Vi försökt kolla på en film med Nicholas Cage, Next, men vi såg inte ett dugg, vi bara surrade ist. Får kolla på den sen. image308


Strosade hem strax efter 2... En annan vän dök då upp och vi kollade på en skräckis/thriller, 1408 image309 Tyckte inte alls den var bra... Blev ganska mycket surrande där åxå, men det var iaf det ENDA vi gjorde, alltså kollade på film och pratade....hehehe

Blev ännu en film efter 3 timmars sömn, På smällen  image310 Den var ganska kul tyckte jag!...

Nu har jag hämtat hem killarna och Yvette kommer snart och fikar...

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0