Veterinären...

Ulle kom förbi och fikade en sväng på fm. Killarna var hemma, för Theo hade studiedag. Ringde till veterinären och frågade hur jag skulle göra med katten. De tyckte jag skulle komma in med henne, så jag fick en tid nästan direkt. Skönt. Kissen hade urinvägsinfektion och urinstenar. Hon fick antibiotika och smärtstillande, stackaren, har haft jätteont. Nu går hon på diet och äter specialfoder för stenarna. Dessutom måste hon dra ut en tand åxå, lillgumman, dreglar lite från munnen nu ibland bara därför. Har gått bra och ge henne medicinen iaf. Hon har tagit den utan att bråka. Men väldigt mattig har hon blivit, följer mig överallt... Besöket gick lös på nästan 2000 kr, jäklars va dyrt det ska vara alltså... Men nu får vi hoppas att hon blir bättre.


image319

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0