Smaskade i mig härligt god glass nu ikväll!...

Ja, ja, jag vet att man ska äta Ben&Jerrys glass nu, det är tydligen jätteinne och alla de stoooora bloggarna äter självklart den glassen...men inte jag då inte... Jag är ju ingen storbloggare heller, har inte tusentals läsare varje dag, men vem vet, kanske dyker man upp där snart... Har stoooora planer på gång ska ni veta!... Än så länge hemligt såklart!... :=)

Tillbaka till glassen, hittade denna gudomliga glass, rena drömmen för mig som är chokladglassfantast!

Trippel Chokladrippel, Mmm, sååå god med en massa
choklassås, små chokladbitar och ljuvlig glass... Mums
och dessutom var priset betydligt billigare, endast 27,90 
och förpackning var större åxå!... Yummi, yummie säger jag bara....
En fattig, studerande,  ensamtående mamma till 2 härliga prinsar
tänker efter innan hon handlar! Fast jag antar att jag inte är så jäkla cool
och inne som man ska vara...

Kommentarer
Postat av: Yvette

Ja hellre glass så man hinner känna smaken av den..än käka "inne"glass bara för att den är inne.



Så har du hemliga planer på G va spännande

2008-08-13 @ 10:43:23
URL: http://vettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0