Åh, vilken härlig vän du är...

Fast jag bara känt dig sedan i augusti, är du redan nu en av mina bästa vänner. Brittis du är bäst! Du är faktiskt min räddande ängel! Nu hoppas jag verkligen att oturen tar slut för dig... Inge mer granar i skogen, knaprande på knäck eller glasdörrar som är i vägen för dig... Nu tar vi nya tag inför vårterminen! Pözz på dig!

Kolla in detta underbara hon skrev om mig i uppgiften "Studiegruppen och jag" som skulle vara med i portföljen...

•ŸAnette  lyhörd, varm, känslig och engagerad. Anette kan komma med genomtänkta funderingar om livet och jag vet att hon har lärt sig detta i livets hårda skola. Anette har höga ambitioner och jag beundrar henne för att hon orkar genomföra hälften av allt hon tar för sig som ensamstående mamma till två underbara pojkar. Dessutom har hon en enormt härlig fantasi som jag om någon uppskattar. Om Anette bara hade sig själv att tänka på en liten stund här i livet så skulle hon visa teaterapan inom sig som kommer fram då hon är på kända arenor. Att hon förgyller min vardag med gapskratt genom "sms historier" ett antal dagar i veckan gör att jag inte klarar mig utan henne. Hon har känsla för det lilla som förgyller vardagen.


Kommentarer
Postat av: Stina

Ja men visst är hon underbar! Kram

2008-12-28 @ 14:04:56
URL: http://zstina.bloggsida.se
Postat av: Lina

halkar in o önskar dig en god fortsättning på år 2009 :)

2009-01-01 @ 21:05:27
URL: http://ninninusens.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vilken varm och härlig beskrivning! :)

2009-01-09 @ 09:57:35
URL: http://cissistankar.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hej!



Såg att du skrivit i en annans blogg att du pluggar till förskollärare på distans. Jag har letat med ljus o lyckta efter en sådan utbildning men har inte hittat någon. Vilken skola och stad är det som erbjuder det? Vore jätte tacksam för svar. Du kan maila mig ditt svar till. [email protected]

2009-01-09 @ 14:50:44
Postat av: Ragnvi

Godmorgon o god fortsättning på nya året!

Hoppas allt är bra med dig o pojkarna!



Prinsesskronan köpte jag för billig penning på Rusta i Bollnäs...

Kramen!

Ragnvi

2009-01-10 @ 08:15:40
URL: http://rankans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du har en award att hämta hos mig... :)

2009-01-13 @ 21:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0