Ännu en vecka har gått...

Och Theo har ju varit sjuk i princip hela veckan, alltså = inte alls så mycket plugg som jag borde ha gjort... Ligger iaf bra till i engelskan och bra är ju det. Idag hade jag båda killarna hemma, hade ingen lust att skjutsa iväg Jonteman för bara några timmar, så han fick vara ledig och glad var han för det...mammagrisen...

Drömde mardrömmar inatt, så jag har knappt sovit nått, vaknade vid typ 3 och kude inte somna om.... Eftersom jag hade satt ut annons i de lokala tidningarna på Jontes förra bilbarnstol, så började telefonen ringa redan vid 7... och så höll det på hela dagen... Jises, tror det var 20 pers som ville ha den där stolen, synd att jag inte hade fler att sälja...

Skulle lägga mig ner och lyssna lite på en bok när vi kommit hem från stan, Jonis spelade dataspel bredvid och Theo myste med mig, såklart att man  somnade...trött som man var. Vaknade typ strax innan 21, precis när "På spåret" nästan var slut... Typiskt! Kanske dax att nana på riktigt nu då!

Tjooohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0