Hey alla!

Måste bara tacka alla Ni underbara som har kommit med så gulliga och stöttande kommentarer! Tack så himla mycket! Nu känns det mycket bättre och jag blir så glad när jag får positiv feedback tillbaka...

Alla hjärtans dag idag och här har det inte firats nåt speciellt. Plånboken säger tyvärr ifrån, men på måndag ska vi göra lite speciella saker.. Uppdatering om det kommer.

Jonte är sjuk igen, men han har gjort ett fint hjärta åt mig på dagis, och jag får det till veckan i stället... Theo har gjort ett fint kort på skolan och ida kom han även hem med en Alla hjärtansdagsmus, jättegullig var den och jag är såååå stolt över mina fina pojkar. Mamma älskar Er mest!

image199

En liten ledsen kissekatt...

image200

En stolt tiger!...





Det här kom med bud idag!

image197

På kortet:
På Alla Hjärtans Dag
Till Mina Änglar
Kram M
Tack så hemskt mycket, du anar inte hur glad jag blev. Utan dig vore jag inte hel!...

Min goa vän Ulle och hennes yngsta dotter kom förbi en sväng på fm. Vi fikade och käkade lite glass. På em kom även Ingis förbi, hon hade bakat kladdkaka och gjort små gulliga hjärtan av den som vi fick att smaska på! Av min gulliga vän i Dalarna fick jag ett supersött kort med en trisslott i, fasiken att vi inte vann bara..

image198

Kommentarer
Postat av: kusinis

Såå gulligt!!

2008-02-15 @ 10:12:23
URL: http://www.saraochdavid.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0