Segt...

Usch va segt det är här hemma nu, med pluggandet alltså. Har tappat gnistan lite.. Just nu är det bara engelskan som funkar superduper... Spanskaläraren ska ringa imorgon iaf få se hur vi ska göra.

I helgen hade jag trevliga vänner här på kaffe. Jonte och jag hade bakat god sockerkaka när Theo var på kalas och den blev super. I måndags var jag till optiken och kollade syn och linser. Valde att byta denna gång, för jag tyckte den jag hade förut hade blivit sämre. I över 1 timme kollade han och grejade. Var jättenoga och det tyckte jag var kanon. Ska hämta de nya linserna nästa vecka.

Igår var det äntligen dax för klippning och färgning av håret. Var så skönt och sitta där och bli ompysslad ett tag. Blev en chokladbrun färg med rödtonade slingor i. Blev jättesnyggt. Möjligtvis att bildbevis kommer så småningom... Fick rucha iväg sen för att hinna till engelskan, blev en korv med bröd på vägen dit...

Nu blir det läxläsning med sonen...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt med lite egen tid hos frissan och bara bli ompysslad!

2008-02-20 @ 19:38:04
URL: http://www.cissistankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0