Sportlovsaktiviterer 2...

Åh, jäsiken va trött och slut jag känner mig.. Varit en dag full med aktiviteter...

Började med en rejäl sovmorgon, både Theo o jag var trötta. Efter rejäl frulle bar det av iväg till badhuset ännu en gång denna vecka...Fick sällskap av både Sara, David o flickorna + Monica och hennes 2 barn. Var riktigt roligt där, trots betydligt mer folk idag än förra gången och mycket, mycket mer vatten i mellanpoolen... Theo har blivit så duktig på att simma under vatten?...och snart simmar han nog riktigt bra vanligt åxå... Efter mellanmål/fika, dusch och påklädning drog vi ner till stan och bion.
Kollade in Alvin och gänget som gick om sportlovsfilm... image217 Den var faktiskt rätt okej. Theo tyckte den var jättebra!.. Han själv var ju med sa han, eftersom en av ekorrarna hade namnet Theodore...

 Trots popcorn och dricka var vi lie sugna på mat, så det fick bli McDonalds på vägen hem...
Vicken dag. Theo var helnöjd, och jag med faktiskt, för han var hur snäll och go som helst och vi hade det jättemysigt...

På återseende...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Den filmen har jag också funderat på att gå och se med Isabelle. Tror att hon skulle tycka om sjungande ekorrar. /Cissi

2008-02-27 @ 19:15:11
URL: http://www.cissistankar.blogg.se
Postat av: Nettan

Va mysigt det lät och vad aktiv du är en annan får ju värsta ångesten. viktor har varit ledig hela veckan han med, men vi har varit till gävle sen nada...skulle haft lite av din fantasi. Hoppas resten av veckan blir lika kul för er! *Kram*

2008-02-28 @ 09:29:20
Postat av: Nettan svarar:

Nettan, hörde av syrran att ni åxå skulle åka o bada. Kul. Annars hittar ni ju jämt på en massa saker ju... Kramen

2008-02-28 @ 23:11:04
URL: http://nettis73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0