Hihi...


Lite skojsiga onödiga vetande igen (Lånat från Cissistankar.blogg.se)

Har du pojkvän/flickvän? Nope, det har jag inte...
Är du kär? Näe, det är jag inte heller...

Hur tidigt stiger du upp? På vardagarna runt 6-6.30, helger betydligt senare...
Vem/vilka vet mest om dig? Brorsan och Ulle skulle jag tro...
Gillar du att slåss? Tror nog inte det, har aldrig ens prövat...
Vad ska du göra ikväll? Tja, kvällen är redan över, så nu blir det snart sängen...
Har du utländska föräldrar? Nej, det har jag inte...
Var har du ont?  För tillfället, ingenstans tror jag...
Är du bra på att måla? Näe, verkligen inte...
Vem kramade du senast? Jonteman...
Vad längtar du till? Sommaren och värmen...
Vad heter dina husdjur? Myran och Blixten McQueen (våra 2 katter)..
Har du körkort? Japp, självklart!..
Favoritgodis? Tja, va kan det vara då, inget speciellt faktiskt, äter inte så mycket godis nu för tiden...
Morgon- eller nattmänniska?
Nattmänniska, definitivt!..
Sparare eller slösare? Ja, brorsan hade nog sagt slösare, men har blivit en bättre sparare...
Har du några homosexuella vänner? Jag tror inte det i alla fall...
Bio eller promenad?  Bio och sedan promenad såklart!..

Är du kittlig? Tja, lite kanske...
Rädd för insekter? Mmm, i alla fall spindlar och andra småkryp...
Anser du att du är stark? Näe, det är jag nog tyvärr inte, men jag trillar nog inte omkull om nån petar på mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0