Just another monday...

Jahapp, måndag igen. Jises va veckorna flyger fram... Ulle kom förbi med semlor på fm. Mmm, gott. Kul och surra lie, det blir ju tyvärr alltför sällan nuförtiden... Usch, hålla på att flytta bort sådär...

Tänkte trycka i mig lite lunch när hon hade åkt och sätta mig ner med svenskan, ligger lite efter där, men jag hann inte så långt. Pappsen och sambo Eivor kom förbi. De hade köpt skidor, pjäxor och stavar till killarna på Röda K. Nice. Hade ju drömt att han skulle komma förbi, så jag väntade ju iofs bara... Och precis som i drömmen, så var det fel på ett par av pjäxorna... Hihihi, har blitt lite väl många sanndrömmar nu på slutet...

Okej, de stannade på fika, så nån lunch blev det inte, bara en massa kaffe?!... Ingen mat innan middagen alltså, aj aj, jag äter alldeles för fel... Jag är bara inte hungrig på dagarna?... Måste få in riktiga rutiner med maten...

Eftersom det inte blev så mycket pluggande på dagen, så var jag tvungen att ta lite "vara-med-barnen-tid" och skriva en berättelse i spanskan "La casa de Anette", skönt och ha den gjord nu iaf... Jonte tyckte mamma var göööörtråkig, får ta igen det imorgon. Då ska vi baka bullar till kalasen de ska ha i helgen.

Hasta la vista baby!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0