Mera onödigt vetande...

Snodde från husfrun.blogg.se


Hur gammal är du om fem år?? 40?.. Jises
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Ungarna

Hur lång är du? 1.70

Vilken är den senaste filmen du sett? Ja du, minnet är tyvärr kort, National Treasure på bio iaf...

Vem ringde du senast? Brorsan
Vem ringde dig senast? Bror igen

Föredrar du att ringa eller skicka sms? Smsa tror jag nog...

Är dina föräldrar gifta eller skilda? Eh, varken eller...

När såg du senast din mamma? 15 september 1996... tyvärr...

Vilken ögonfärg har du? Blå

När vaknade du i dag? 6.15
Vilken är din favoritplats? Ingen aning...

Vilken plats föredrar du minst? Vet icke det heller...

Var tror du att du befinner dig om tio år? Tja, säg det...

Vad skrämde dig om natten som barn? Mörkret...

Vad fick dig verkligen att skratta senast? Riktigt skrattanfall, brorsan 22 dec förra året...

Hur stor är din säng? 1,80

Har du stationär eller bärbar dator? Stationär, men åh vad jag vill ha en bärbar åxå!...

Sover du med eller utan kläder? Med faktiskt, kan hända utan, vid manligt vuxet sällskap...

Hur många kuddar har du i sängen? 4

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota

Är du social? Japp, skulle tro det va, vill helst stå i centrum...

Vilken är din favoritglass? Äter sällan glass men choklad och vanilj...

Tycker du om kaffe? Mmm, med mjölk och helst La Lechera...

Vad dricker du till frukost? Kaffe med mjölk och ibland färskpressad apelsinjuice

Kan du spela poker? Njae, kanske

Tycker du om att mysa/kela? Såklart!..

Är du en beroendemänniska? Mmm, ja..

Känner du någon med samma födelsedagsdatum som dig? Jajemän, lille Ivar iaf...

Kan du några andra språk än svenska? Mmm, engelska, tyska, spanska och franska, de tre senare, kan jag iaf förstå vad de säger och kanske hanka mig fram med och prata åxå...

Har du någonsin åkt ambulans? Ja

Äger du dyrbara smycken? Mmm, kanske

Vad har du närmast dig just nu som är rött? Sängkläderna

Flirtar du mycket? Mmm, det gör jag nog...

Kan du byta olja på bilen?  Ja, det kan jag faktisk...

Vilken var den senaste boken du läste? Snöstorm och mandeldoft (Camilla Läckberg)

Läser du dagstidningen? Mmm, Aftonbladet, på nätet..

Prenumerera du på någon veckotidning? Nej

Dansar du i bilen? Va???

När var du i kyrkan senast?  I helgen faktiskt...

Okej, lite mer om mig då, snart vet ni allt!...

//A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0