Albertina!..


Förra fredagen var jag och brudarna till Albertina och käkade god mat, fisk såklart! Kolla in vem som fick vara chaufför, me, såklart, blev cola för mig...

 Räkfylld rödspätta, såååå gott!

Efter det blev det lite vin hemma hos mig, och sedan fortsatte vi bort till "Servan" där det va Quizz och karaoke! Vi brudar hade jättekul, sjöng och snackade med gamla vänner och så... Som vanligt rann tiden iväg och allt tog slut allt för fort... Jag och Yvette var lite hungriga på nattamat, så vi och några till bestämde oss för att ha lite efterfest med korv och mos!...

     
Pär och Fredrik                  Micke                     Vettan posar


Kul hade vi, och surrade på bra nog gjorde vi med... Klockan va väl strax före 6 när jag stupade i säng... Trööööööt och slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0