Åsså kom vintern tillbaka...

image250


   

Happ, så var det full vinter igen då... Blev till och skotta imorse, hade kommit över 1 dm snö... Dah, vill inte ha nån vinter nu... Ungarna hoppade lite och åkte i snön, men även de verkar ha tröttnat på detta konstiga väder nu. Ge oss sol och värme nu!...

Igår var vi med alla andra och handlade påskmat. Knäpp som jag är, så bestämde jag mig för att åka till Bollnäs och handla ist för till E-center och Söderhamn... Det visade ju sig vara ganska idiotiskt... Köer på alla vägar, trafiken stod i praktiskt taget stilla. Gaaaahhh, alla Stockholmare och övriga människor från södra Sverige åker ju nämligen den vägen till fjällen... Både ungarna och jag höll på att bryta ihop innan vi äntligen slapp undan alla köer, tur man inte bor i Stockholm säger jag bara...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Ja, och det är så tråååkigt med snö nu! Jag hade velat haft det i december/januari men inte NU. *suck*

2008-03-21 @ 15:33:10
URL: http://www.cissistankar.blogg.se
Postat av: Ragnvi

Var också till Bollnäs igår! Herre min je, såna bilköer! Hade glömt hur det var ....

2008-03-21 @ 20:37:53
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0