Melodifestivalen, del 4...

Måste jag säga var den bästa. Bra låtar som gick vidare, både till final och andra chansen, även om jag inte gillade Sibel sådär till 100 %...men, men. Man kan inte alltid få som man vill...

Annars var helgen jättebra. En go vän kom från Dalarna i fredags och stannade till söndagen, hon hade den yngsta sonen med, så barnen hade hur kul som helst... Blev ganska mycket surr och sena kvällar...

På lördagen styrde vi kosan norrut och besökte en annan av mina bästa vänner, varför flyttade ni härifrån för??? *snyft*... Drack kaffe och surrade även där.

Var meningen att jag skulle lägga ut några bilder från den träffen, men du blundade Ulle och ser lite latjo ut, så jag spar med det...

Här kommer i stället en bild på mina älskade söner. Sovandes bredvid varandra i mammas säng...

image226

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad mysigt de ser ut:)Har haft mina i min säng jag med nu när mamma och björn varit här...lite trångt blev de ju:)

2008-03-04 @ 22:14:52
URL: http://vettans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0