Snart påsk...

Men det känns som december, snön bara vräker ner... Uscha, nu vill man ju ha vår!

Bilen är på verksta´n, va nåt med nå jäkla spjäll... Som tur va så hade jag en full servicebok, och då fanns det visst nåt goodwill-tjosan som man kunde ta till. Yippie!.. Så nu är den på service och spjället ska bytas samtidigt. Har jag otur får jag inte tillbaka bilen i möre, utan blir utan hela påsken...tur då att man har barnens farmors bil att kuska runt i...

Idag har brorsan varit här, ungarna har varit helnöjda, men Jonte blev lite ledsen när han inte hann säga hej då till morbror, han badade och brorsan var tvungen att rusa till bussen. Kom snart tillbaka säger jag bara... och du, tack för presenterna!

Imorgon är det påskhandling som gäller...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Revbensspjäll...HA HA HA..närå..tråkigt med din bil alltså!HAr du fått låna nån bil nurå? Annars vet du...kram

2008-03-20 @ 12:07:17
URL: http://vettans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0