Var på...

Banken idag och fixade om lånen lite, så nu hoppas jag på en lite ljusare framtid... Känns såååå skönt!

Tisdagen är åxå ganska fullbokad, ska först till verkstan med bilen, måste sedan hinna med lite speedshopping och hämta ut nya linserna innan det blir intervju hemma hos Mia (studerande vid Hig i Gävle som ska göra nåt arbete, och ville prata med mig, klart de får det...) sen har jag engelska lektion mellan 13-15 och sen möjligtvis om jag hinner, kanske handla lite inan det är dax för hämtning på dagis. Theo ska följa med en kompis hem, så det blir lite Jonte-tid på kvällen.

Kommentarer
Postat av: Mari

Himla skönt med banken - inte för jag känner dig egentligen - men man kan ju bara räkna ut med röva, stort hus, ensamstående och studerande tvåbarnsmamma! GôTT som vi säger här nere i götet!;)
Så mycket fint du fick - fotot var ja bara superduperfint! Älskar svartvita foton! Ni verkar himla goa med varann, du o din bror! Ja o min bror slåss fortfarande;)*skojar lite*

Önskar dig en go tisdag!
Kraaaaam!

2008-03-18 @ 12:53:25
URL: http://newht.blogspot.com
Postat av: Cissi

Åh, jo, visst ska vi flytta ändå. Självklart kändes det lite som att varför ska vi flytta när det är så fint (och städat) men jag längtar efter att flytta till lägenhet, är så trött på hus, trappor och tomt! :)

2008-03-18 @ 20:32:26
URL: http://www.cissistankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0