Blev en lite annorlunda helg...

Inte helt som jag hade planerat dem, men det blev rätt så bra ändå till slut...

Fredagen började med del 2 i det nationella provet i engelskan. Malin bjöda på lunch efteråt och därefter fortsatte jag ner på stan, blev lite shopping och en tur till bolaget. Gott med lite vin eller nån cider nu när värmen börjar komma! Hem med grejerna och sen iväg till dagis/skola för att hämta barnen. Blev ytterligare en sväng till stan och vi var till MacDonalds och käkade. Jag tog bara en kaffe, för jag var bjuden hem till Susanne sedan på middag. Var meningen att båda barnen skulle sova borta i helgen, men Theo ville inte, så han fick följa med hem igen.

Igår fick vi främmande från Dalarna. Vi gottade oss med chokladtårta, grädde, glass och jordgubbar, var hur gott som helst. Ses igen till helgen!.. Kvällen fortsatte med en tur in till stan där det var crusing, mycket folk var det överallt och en hel del läckra bilar såg man. Blev sent även denna lördag, kom inte i säng förrän framåt 5, jises, måste skärpa mig och försöka sova lite mer... Pallar ju inte hur mycket som helst...

Soligt och skönt idag, var ute i bikini och lapade sol så mycket som det gick, mellan varven av moln som drog fram. Ulle och tjejerna kom på fika och satt ute i värmen och pratade. Hämtade Jonte och var sedan iväg på det sista "Himlaliv". Lite synd för barna har haft jättekul, hoppas det återkommer till hösten!

image365
Jonis poserar i sin nya dress från Urban Elk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0