En måndag med sol!

Härligt väder redan imorse. Det blåste lite grann ute, men det var jätteskönt att sitta på min baksida. Satt och läste nån timma och fick lite färg, härligt! Har inte gjort så mycket mer än läst idag, skickade in en komplettering till en svenskauppgift bara. Blir  till att läsa och sända in uppgifter även imorgon. Börjar bli lite bråttom nu, tiden går ju så himla fort, fattar inte vart dagarna tar vägen....



Igår, var vi ute på en cykeltur, premiär för mig var det. Så skönt att killarna kan cykla själva. Nästa gång ska picknickkorgen med. Jonte älskar att gå på picknick. Bakade bullar när jag kom hem, det var ett tag sen och bullarna var slut sedan länge. Yvette och hennes grabbar kom och fikade när de var klara och jag tror att det gick åt 20 bullar på en gång... Hihih, killarna älskar nybakade bullar, och vem gör inte deet?!...

Nu blir det sängen! Natti

Kommentarer
Postat av: Ragnvi

Hej bad-assflickan! Skämtar ju...he, he!
Snart är dina killar stora, då behöver du inte göra nåt med bilen, kanske låna den ibland då...!
Sån himla tur att din farmor inte blev skadad i branden, fyyy!
Ha en bra kväll!

2008-05-06 @ 17:19:16
URL: http://Rankans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0