Ja...

Som jag har nämt i tidigare inlägg, så var vi ju till veterinären igår med vår ena katt. Det fanns inget att göra, veterinären konstaterade nån slags skada på hjärnan, av vad visste han inte, kan vara förgiftning eller skada av nåt annat slag, det lär vi ju aldrig få veta heller... Jag kände att jag inte kunde vara kvar och vara med om avlivningen utan de fick göra det när vi åkt... Tänkte på den stackars lilla kissen hela dagen, men detta var ju det bästa för henne iaf.

På kvällen var vi till Mo Bygdegård. Hade bestämt att vi skulle träffa Yvette och pojkarna där. Träffade på en mängd andra bekanta åxå, pratade med en vän som jag inte har pratat med på evigheter, nice, hoppas vi kan träffas snart igen!  Där uppe hade de en fin majkase som Vettans killar fick va med och tända. Det fanns även kålsoppa, korv och fika. Vid 22 var det fyrverkerier... För bildbevis kika in hos Vettan.

Kollade på film när jag kom hem, Flood.   image328 Tyckte den var sådär, slutet var ju kasst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0