Mors Dag!

Inte en dag som jag gillar direkt.. Min egen Mamma dog för snart 12 år sedan och sedan dess är ju egentligen bara en smärtsam påminnelse om att jag inte längre har min Mamma här med mig....och sedan barnens pappa dog, även detsamma där... Men,men...mina egna barn växer upp och i synnerhet Theo vet att man ska uppvakta sin mamma på den dagen... Det här är vad jag fick av dem!

image366

En mycke vacker pelargon med en fin geting i. Handskrivna kort av mina båda älsklingar!

image367

En väldigt blå, vacker skål med en massa Tobleronei. Är till för frukt senare, sa Jonis... Fick denna tillsammans med det här.
image368
Allt detta har de fixat med själv, med lite hjälp av nån annan vuxen... Gulligt och få överraskningar av sina barn...

Kommentarer
Postat av: Sara

Ooh vad duktig Jonis är!
Tur att man har de små i varjefall när man inte har någon mamma...varför fick de inte leva? *snyft*
Kramar till dig!

2008-05-25 @ 23:04:46
URL: http://www.sara78.blogg.se
Postat av: Ragnvi

Vad gulligt av dom, pojkarna dina!
Lika gulliga var ju Saras flickor! Märks att ni är släkt!
Tur ni har varandra....
Sköt om dig o pojkarna!

2008-05-26 @ 12:17:05
URL: http://Rankans.blogg.se
Postat av: sjuksyrran

Va gott det såg ut med alla toblerone.

2008-05-27 @ 00:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0