Sol och vackert väder!...

Det blev ju fint idag. Härligt! Killarna blev hömtade vid 11-tiden av E-G och hans dotter. De hade det jättemysig, grillat korv, kollat på fåglar och bara myst i solskenet. Theo har fått en ny favorit i E-Gs dotter, han gillade henne skarpt och hade hållit henne i handen när de promenerade. Jag själv hade en lugn skön stund med kaffekoppen. Det var jätteskönt och sitta på baksidan och få lite sol, har faktiskt redan fått lite färg. Tyvärr så höll grannen på med sin ved, så tyst var det ju inte... Men jag myste så gott jag kunde med min bok.

Läser
just nu Den du inte ser av Mari Jungstedt.  image340 Jättebra bok, hur spännande som helst...

När killarna kom hem igen åkte elbilen fram. Vi har haft den på laddning nu några dagar, så den var fullt laddad när de kom hem från utflykten. De turades om att köra den hela eftermiddagen... Tyvärr så glömde jag att ta nåt kort...sorry

Senare på em åkte vi till Mo och hälsade på Momme och hennes sambo. Barna var ute och lekte och vi kollade på gamla klipp från Kuriren, jättespännande att se. Kände igen en massa folk och händelser.

Hemma nu igen och som vanligt på lördagarna, inget skoj att se på tv. Körslaget står på i bakgrunden och jag sitter alltså vid datorn. Blir nån film och sen ganska tidigt i säng. Killarna ska sjunga i kör imorgon i kyrkan och det ska övas före, så någon sovmorgon lär det ju inte bli...men det ska bli kul och se dom sjunga. Ev bild kanske kommer...

Bye

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

Om det bara var så enkelt :(
har testat det mesta både i medicinväg och utan, mendet slutar alltid medatt jag ligger vaken - oavsett hur trött jag egentligen är

2008-05-03 @ 22:02:31
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0