Expertutlåtande...

Okej, jag har haft 3 olika svampexperter i trädgården och jag kan meddela att det verkligen är kantareller jag har på gräsmattan, grannarna åt av den i fredags och det lever fortfarande, hon rapporterade till mig igår... Puh, skönt det då!

Oj oj oj, känns som om jag aldrig skriver i bloggen numera, men jäklar alltså, jag har haft fullt upp med pluggandet... Kan ju stolt titulera mig lärarstudent nu för tiden!

Måste försöka avge rapport om vad som hänt denna sommaren, känns inte som om allt kommit med riktigt... Ska leta fram lite foton och så får vi se vad som händer...

Nu är det Gävle som gäller till veckan och föreläsningar och seminarierHig. Blir en spännande vecka, vi börjar med de estetiska, så måndag och tisdag blir det musik, drama, bild och skrivövningar... Skojigt, senare i veckan blir det åxå rörelse... Jättekul! Näe, nu blir det till att läsa lite mer i boken "Att undervisa i pedagogiskt drama"!

Ciao, ciao mina vänner 

Kommentarer
Postat av: yvette

Cool bild bruttan



Kram

2008-09-23 @ 21:58:26
URL: http://vettans.blogg.se/
Postat av: yvette

Cool bild bruttan



Kram

2008-09-23 @ 21:59:04
URL: http://vettans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0