Tyvärr...

Så börjar ju sommaren lida mot sitt slut, även fast man inte vill det!... Killarna börjar fritids till veckan, mån den 18 aug och på trosdagen den 21:a börjar ju skolan!...

Jag har ju inga småkillar längre...snyft... Utan båda går ju snart i skolan, iofs så börjar ju Jonte bara 6-års, men det är ju på skolan numer och de jobbar ihop med ettan, så i princip så börjar han ju skolan! Han längtar och det gör Theo med! Han är ju stora killen nu, börjar 2:an!

Jag börjar ju faktisk åxå skolan igen, har kommit in på högskolan i Gävle och börjar läsa till förskollärare den 25 aug. Har alltså ledig lite längre än barnen jag. Skönt för då kan jag vara med på inskolning på fritids och vara med första dagen i skolan för killarna! Sen blir det hårdkörning och låååååånga dagar direkt, speciellt för killarna, ja måste lämna den 6.15 på fritids för att hinna, jag ska ju åka ner till Gävle, 8 mil söderut och det tar ju sin lilla tid... 8 börjar jag och då måste jag ju vara på plats... Slutar 16.30, så killarna kan inte hämtas förrän tidigast 17.30 alltså!... Fyyy, vicka långa dagar de får...men, men det kan inte hjälpas det... Tur att det bara är var fjärde vecka, då jag läser på distans!

Sähär söta och fina blev de, när de var till frissan förra veckan och klippte sig!



 

Kommentarer
Postat av: yvette

Superfina kort på grabbarna..de där längst ner till högaer är ju jättefiiiiiint.



Kram

2008-08-13 @ 10:39:54
URL: http://vettans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kul att dus ka börja läsa, hör av dig om du vill köpa böcker..har en hel del:-)

2008-08-13 @ 16:06:23
Postat av: Nettan svarar:

Nettan: Klart jag vill köpa böcker! Hör av mig till dig jag! Kramis //Nettis

2008-08-13 @ 22:02:34
URL: http://nettis73.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0