Ojsan, blev lite annat innan uppdateringen av dec..

Snott denna lista från tidigmamma.blogg.se ... Svara i kommentaren, alla ni som aldrig lämnar nån kommentar åxå.... Oavsett om du känner mig eller inte...

1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när och varför "träffades" vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna pussa/krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast? Eller skulle du vilja träffa mig och hur skulle det vara tror du?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?

Kommentarer
Postat av: Kusin sara .)

Rolig grej .) här kommer mina svar...

1. jag e din kusin Sara
2. o ja, vi är juh släkt me :)
3. Vi e kusiner, träffades genom våra mammor...
4. klart jag gör!
5. Ja!
6. Nettis, för att du alltid har varit det ;)
7. vacker
8. jag vet inte riktigt, men jag kommer ihåg att jag såg upp till dig som liten...
9. jag ser fortfarande upp till dig, du e en stark kvinna.
10.barndommen
11. tillbaka Stefan.
12. skapligt tycker jag ;)
13. I fredags på Jontes kalas:)
14. jaa...vaför inte??

kom in till min sida då och tyck till :)
kram

2007-12-30 @ 16:40:43
URL: http://www.saraochdavid.blogg.se
Postat av: Anonym

1 din kompis ulle
2jaaa självklart
3Vi träffades på mitt jobb när du kom och sommarjobba
4 fattas bara
5 så klart
6 Nettan det har du alltid varit
7 underbar
8 väldigt trevlig och rolig tjej
9 japp
10 alla våra trevliga partaj både då och nu
11 självklart stefan tillbaka
12 ja du ganska bra tycker jag
13 idag när vi grattade jonis i efterskott
14 japp självklart

2007-12-30 @ 18:40:11
Postat av: Maria

1. Din kompis Maria.
2. Ja, såklart!
3. Vi träffades på en gemensam utbildning.
4. Självklart!
5. Japp.
6. Nettis - du bara är en Nettis!
7. Mamma - känns som det definierar dig!
8. Stressad, sjuka barn och 15 möten samtidigt.
9. Ja, delvis. Men det känns som du försöker ta det lugnare och är mer rädd om dig.
10. Po.p
11. Din mamma och Stefan.
12. Hur väl känner man någonsin någon?!
13. Alldeles för länge sedan!
14. Näe, har ingen blogg

Kram, kram!

2008-01-01 @ 19:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0