Jaha...

Va ska man säga? Tv:n pajjade idag, den stora i vardagsrummet!... Jättekul... Inte så att jag är utan tv, har ju de små i sovrummen, men ändå.... Inte så skoj att kolla tv nu utan surround och så, inte kunna kolla dvd, lr video i vardagsrummet.... Äh, va klagar jag för, vem bryr sig egentligen???

Kommer inte ha råd denna sommar att köpa en ny iaf, så det får bli som det blir... Allt går alltså bara åt h....e, inte alltför ovanligt i mitt liv....

Anyway...måste försöka att bara umgås med vänner/släkt/bekanta som ger mig positiv energi nu.... Inte med dem som bara stjäl energi och aldrig ger igen....går ju på sparlåga redan nu och den får ju inte ta slut... Alltså dax att rensa upp lite...

image21


Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas det ordnar upp sig för dig...du ska se att allt löser sig. Håller tummarna för en bra sommar för dig....kanske hittar lite kärlek..vem vet!!
Kram

2007-06-18 @ 22:55:10
Postat av: Nettis

Tack Nettan, va gullig du är!... Ja, det ordnar sig säkert. Kramen

2007-06-19 @ 19:28:17
Postat av: Anonym

Just det! Rensar rabatter gör mna ju (alldeles för ofta enl mig!!) Men rensar bort ogräs i sin omgivning gör man alldeles för sällan! Var stark!! Frid!

2007-06-20 @ 18:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0