Kalassöndag!

Var på kalas i Bollnäs idag, hon min kusins flicka, som fyller sju, fast egentligen är det på onsdag, Sveriges nationaldag, men kalaset blev idag,för då ska vi göra annat skoj...

Barna fikade och badade i pool, det var ju faktiskt sommarväder idag, så en lien stund fick de bada. En av deras katte har fått en unge, åh guu vicken söting alltså, man blir ju alldeles sjuk ju...

image7

Var där nästan hela dagen och hade jättetrevligt.

Innan vi kom hem hann vi med en snabb kopp kaffe och mätning hos Ulle åxå.

Hörde av en vän nu ikväll, eller är du en sån J???Verkar inte så tycker jag, bara jag som hör av mig och inte är du särskilt snäll mot mig heller!... Ljuger du hela tiden eller? Bara du får som du vill?... Vad ledsen och besviken du gör mig alltså... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0