Bara regn och regn....

Theo hemma, sjuk idag åxå! Han var jättetrött i morse och ville åka i pyjamas när vi skjutsade Jonte till dagis.

Jonis, som blev jättesur när mamma kom innan han hade klätt på sig, ville ju överraska.... Låg och grinade i några minuter innan han klev upp och käkade frukost... Blev lite sen till dagis, men vaddå!...

Theo och jag kollade på barnprogram och väntade på att sotaren skulle dyka upp. Ulle hann före, och det blev en förmiddagsfika. Stax efter hon åkt, dök han upp, sotarnissen...

Höll på att glömma att sota öppna spisen, fick påminna honom, var nog för upptagen att kolla in min urringning tror jag... Det var ok allting, bara att elda i spisen om vi ville, måste ju få undan lite grejor först då....

Var till stan en sväng på em, efter att ha hämtat Jonis på dagis, (han hade inte hoppat över staketet idag iaf.... Gjorde det förra veckan, skrämde slag på fröken Malin... Han hade ju sett en fin blomma på andra sidan ju....) bilen måste matas och vi skulle handla lite mat vi med. Killarna hade en varsin korg och det va en tävling om vem som fick mest i sin korg.... Hmm, vem som vann förblev en hemlighet...

Väl hemma, lagade Jonte och jag mat, smatidigt som vi bakade muffins, fast det va mest Jonis som bakade. Theo försvan och när vi skulle äta upptäckte vi att han sov??? Inte alls likt honom, är nog inte så pigg iaf... 

image2

Mysigt att de har gosat ner sig i samma säng.... lite trångt bara...

Visste inte att jag kände en gigolo?.. Skulle kanske ha förstått vinken, men jag gjorde inte det.... lite trög...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0