Nu bloggar jag åxå!!! Om en ensamstående, arbetslös, 2-barnsmorsas liv och vardag...

Jahapp, verkar ju rätt så kul det här med blogg!...

Några av mina vänner gör det åxå, så nu känner jag att det här måste jag åxå testa på!...

Mors Dag idag då. Började väl som en vanlig söndag, typ.... Sova lite längre och äta frukost sent... Jonis sov hos farmor, så det var bara jag och Theo hemma...

Vi var till J en sväng och fikade. Sen ringdefarmor och sa att dom hade kommit, så det va bara att ge sig iväg hemmåt det. Ulle hade åxå kommit, så det blev påtår med henne då!

Senare vid 17-tiden bar det av till Bollnäs för Morsdagsmiddag med Sara och tjejerna på China. Mmm, gott va det och barna var hyfsat lugna. Ingen sa nåt om Theos frissa heller (han klippte sig själv  lördagskväll??....) för det syntes nog inte så väl ändå...

På vägen hem, stannade vi vid mamma Lilians grav med en bukett rosor... Fy, va ledsen jag blev... Att livet ska vara så jä....t mot vissa. Orättvist är det!...

Måste ringa och kolla lite med soc imorgon med.... Går så otroligt segt med en ny kontaktfamilj, verkar inte finnas mång som vill bli sån familj hä i stan... vet ju att det inte kommer att bli nån denna sommar heller, jag hoppas bara man pallar med det....vara upp i varann dygnet runt, jag älskar mina pojkar av hela mitt hjärta så ooootrolig mycket, men ibland blir det bara för mycket, jag är bara mamma jämt, aldrig bara Nettis....

Nöe, nu blir det nanatajm, verkar bli en hel del att göra imorgon!

Kramen

Kommentarer
Postat av: Gigolon

Hoppas det löser sig med en stödfamiljen. Fasen borde väl kunna lösa sig tycker jag.
"Skicka sms så dansar jag"*skratt*
Sköt om er!

2007-05-27 @ 22:40:43
Postat av: Nettan

Kul att du bloggar...kommer bli en trogen läsare.
hoppas det löser sig med kontaktfamilj. Håller båda tummarna! Kram

2007-05-28 @ 13:01:28
Postat av: Mari

Vad roligt med en blogg till o läsa! Jag älskar bloggar! jag bloggar inne på min egen sajt, välkommen in om du vill!
/Kram Mari

2007-05-28 @ 16:50:52
URL: http://hwitarum.se
Postat av: Ulrika Ludvigsson

Kul att du oxå bloggar även om jag vet det mesta redan hihi ;) kramiz

2007-05-28 @ 19:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0