Nu...

...har jag bestämt mig! Jag ska sluta vara så in i vassen snäll, sluta ge bort saker, kläder och vette tusan allt. Visst, man gör människor glada och så, men vad får jag ut av det då?... Jo, att se andra glada är väl kul, men det funkar inte mer... Så från och med idag är det finito med det!...

Ska sluta be människor om hjälp åxå, för de flesta kräver nåt i gengäld... Tid är pengar, lr grejor, lr vette fan allt... Och dessutom ska det ta en sån jäkla tid innan man får nån hjälp, så det blir till att få ändan ur vagnen nu och ta tag i saker och ting själv om man vill att det ska bli nåt....  Negativt, I know, men det är en sån dag idag...

Va förressten på Söderhamnsmässan idag, åh guuuud, vicken trist och tråkig tillställning. Fanns inget skoj alls att kolla på. Skippar nog verkligen det nästa år!..

Vänner kommer och går, verkar bara vara brorsan som består!...

Kommentarer
Postat av: Maria

Gumman, jag hoppas att i morgon är en bättre dag! Och jag finns här när som helst!!

2007-10-04 @ 22:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0