Som vanligt vid läggning...

så skulle vi läsa "Här kommer Superhjältemannen". En knepig bok om en pojke som har en superhjältedocka, en Ken-docka typ... Som räddar diskborstar, skedar, barbiedockor osv.... Jag är less på den nu, men killarna diggar den hårt!... Tur att den är lånad på bibblan, så vi inte har den för evigt...  Det är ju kul när Theo lånar böcker själv i skolbiblioteket, så att han kan välja själv vad han vill! Annars är det Mulle Meck som gäller i kvällssagoväg här!..

image96

Theo hade sin nya läsebok med hem idag, den ska inplastas. Döm om min förvåning när jag upptäckte att det var precis samma bok som jag själv hade i ettan!.. Känns den igen?... Man får väl tro att den var så bra att de behållit den, lr har det inte gjorts några fler läseböcker sedan dess???

image97

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0