Prommis...

Naturligtvis så ringde telefonen i morse och väckte mig, typiskt när man fick sova... Så fort jag la på, så ringde det igen... Käkade frukost supersent eftersom jag pratade i telefon hela fm. Tog en härlig promenad senare på em. Det blåste, men var rätt så skönt ändå... till jag skulle vända och gå tillbaka. Jises, höll på att blåsa omkull och då var vindarna isade kalla helt plötsligt... Frös som en tok när jag kom hem. Duschade länge i hetvatten och bestämde mig för att jag inte orkade laga nån mat, så det fick bli hämtpizza. Mmm, yummie var det. Faktiskt den första i år!

Lyxade till det med dessa goda praliner till melodifestivalen... De var jättegoda och kommer garanterat att återkomma till detta hus!...

image209

Kommentarer
Postat av: kusinis

vad duktig du e då... hehe..själv har man hämtat hem pizza många gånger;)
kramis på er!

2008-02-24 @ 01:47:15
URL: http://www.saraochdavid.blogg.se
Postat av: Nettan svarar:

Sara, du kan ju äta hur många pizzor som helst åxå utan att det syns på dig... Vet inte, har tappat sugen på sån mat, och nu lär det dröja innan jag äter det igen åxå..

2008-02-28 @ 23:19:21
URL: http://nettis73.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0