Oh gaaaaaad!...

Va usel jag har blitt på att skriva i bloggen då!... Fattar inte alls, det går ju ganska bra att plugga hemmifrån iaf, jag gör det jag ska, men inte så mycket mera faktisk... Hmm, har kommit i en sån där kan-sova-dygnet-runt tid nu igen. Är såååå ofatligt trött alltså..

En absolut måste göra denna vecka- lista!...

* TVÄTTA  - Berget bara växer och växer..
* STÄDA - Mötte nyss några dammråttor i hallen, att inte katterna tar dom då?..
* Bli klar med NATURKUNSKAPEN, den släpar jag ju med sen förra terminen...
* BAKA BULLAR - Killarna ska ha sina kompiskalas nästa helg, lite i efterskott...
* Tvätta BILEN, och stöda den inuti, den ser för hemsk ut, min stackars Pärla...
* Borde ha LÄST lite mer spanska inför får första träff för denna terminen imorgon, men ska bli mycket bättre på det from nu!.... Hoppas jag...

Adios y hasta luego!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Jag ska också börja plugga hemifrån - eller började redan i måndags egentligen, men har inte fått böckerna än...

2008-01-25 @ 10:28:22
URL: http://www.cissistankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0