Pärlan...

Ville inte alls starta idag när vi skulle på julgransplundring... Tur att det var i närheten, så vi kunde gå. Killarna hade kul och dansade och stojade. Vi fick fika och vi vann tom i lotteriet, fast i flicklotteriet?!.. I det hade jag "bara" 3 lotter och jag sa innan att vi vinner nog på det och så blev det. Små gulliga katter valde Theo.

Efteråt följde Sara, David och tjejerna med oss hem, för att försöka få igång min bil, imorgon ska jag ju ha den och då måste den starta.

image161
Här har vi precis buttat ut Pärlan ur garaget. Den startade direkt med startkablarna. Yes, bara att åka igen nu!..

See ya!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej! Första gången jag kikar in, men jag kommer tillbaka! Hua, vad hemskt att förlora sin man (kanske speciellt när man är gravid) och stå ensam med ett barn och ett i magen. Kan inte ens tänka mig vad du har gått igenom. Du måste vara himla stark! /Cissi.

2008-01-22 @ 12:56:48
URL: http://www.cissistankar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0